orzechy brazylijskie 500g

4. Otyłość. , , Wysokie ciśnienie krwi jest prawie sześć razy częściej u osób z nadwagą w wieku od 20 do 44, a dwa razy częściej u osób od 45 do 74

5. papierosów. , , Przewlekłe palenia zmniejsza przepływ krwi do mózgu, co zwiększa ryzyko wystąpienia udaru mózgu.

6. Alkohol. , , Nadużywanie alkoholu jest kolejnym wskaźnikiem wysokiego ciśnienia krwi.healthandfitness.pl – trener osobisty

7. Stres. , , W wielu przypadkach, siła może być głównym czynnikiem powodującym wysokie ciśnienie krwi.

8. miażdżycy. , , Tworzenie się złogów tłuszczowych można zawęzić naczyń krwionośnych, co prowadzi do wzrostu ciśnienia tętniczego. Zwiększona odporność oznacza, że ??serce musi ciężej pracować, aby pompować krew przez ciało, umieszczając go pod presją.

9. Wysokie spożycie cukru. , , Ludzie, którzy mieli więcej cukru w ??diecie było znacznie podwyższone ciśnienie krwi.

Przeciw nadciśnieniu Dieta Wytyczne

Poniższe zalecenia mogą pomóc utrzymać ciśnienie krwi w zdrowszych poziomach:

Przestrzegać diety o niskiej zawartości tłuszczu.

Zwiększ spożycie potasu, magnezu i wapnia.

Zmniejszyć spożycie soli.

Ogranicz spożycie rafinowanych cukrów.

Wykonywać częściej. Ponieważ nadmiar tkanki tłuszczowej jest głównym czynnikiem ryzyka nadciśnienia tętniczego, ważne jest, aby utrzymać zdrową wagę. Znaczenie regularnych ćwiczeń nie można przecenić. Niezbędnym składnikiem odżywczym IntakeWhat jesz ma potężny wpływ na ciśnienie krwi, jak również niemal wszystkie inne aspekty zdrowia.

U większości osób, stosunek sód / potas jest bardziej znacząca niż sam sodu. Powinniśmy zużywa około pięć razy więcej niż potasu sodu (5: 1), ale typowy amerykański dieta zawiera o połowę mniej potassiumas sodu (1: 2).

Jedząc więcej pokarmów bogatych w potasu, można odwrócić proporcje i promowanie zdrowego ciśnienia krwi. Pokarmy takie jak banany, pomarańcze, mandarynki, fasola, groszek, suszone ziemniaki i zapewniają mnóstwo naturalnego potasu.

Artykuł dzięki: