orzechy jak przechowywac

orzechy jak przechowywac

Yog Mudras ma nie tylko pozytywny wpływ na zdrowie fizyczne, ale jest to świetny sposób na poprawę nastroju i radzenia sobie ze stresem psychologiczny. Osoby z łagodnym nadciśnieniem tętniczym, jeśli praktykować te mudry uzdrawiające codziennie przez dwa do trzech miesięcy doznają znaczne spadki ciśnienia krwi i może zmniejszyć poziom hormonów stresu. Te Yog Mudras zwiększenia stabilności umysłu i czynności psychiczne są również kontrolowane.

Technika: (1)

Usiądź w wygodnym Asan z głowy i kręgosłupa prosto.

Zamknij prawe nozdrze i wdychać powoli i głęboko przez lewą dziurkę.

Na koniec zamknięcia obu nozdrzy i utrzymać powietrze w żołądku przez kilka sekund.

Wydech powoli przez prawą dziurkę, trzymając lewą dziurkę zamknięty.

Jest to jedna runda.

Powtórz 5-6 razy.

Korzyści:

Kontroluje effetely wysokie ciśnienie krwi.

Dobre dla serca i psychicznego spokoju.

Najlepsze na rdzeń Dosh.

Pomoc w zwalczaniu migreny.

Ostrożność:

Nigdy ćwiczyć po posiłku.

Wdech i wydech bardzo powoli.

Technika: (2)

Siedzieć w dowolnej wygodnej pozycji głowy i kręgosłupa prosto i po lewej stronie w Gyan Mudra.

Trzymając prawą rękę i zamknąć lewe nozdrze z pierścieniem i małego palca i wdychać przez prawą dziurkę. Oddech powinien być powolny, zrównoważony i pełny.

Teraz zamknij prawą dziurkę, naciskając delikatnie przeciwko niej kciukiem i otwórz lewą dziurkę poprzez rozluźnienie swój pierścień i mały palec iw pełni wydech z powolnym i równomierny oddech.

Wdech choć lewą dziurkę, zamknij ją, a następnie wydech przez prawą dziurkę.

(To jedna kompletna okrągłym Wdech choć prawą dziurkę, wydech przez lewą, wdech przez lewą, wydech przez prawo)

Zacznij od 5-10 rund i dodać więcej, jak czujesz się komfortowo. Pamiętaj, aby zachować swój oddech powolny, proste i pełne, bez krępowania oddech.

Artykuł dzięki: