orzechy nerkowca kalorie

orzechy nerkowca kalorie

Pain – coś, że nikt nie chce doświadczyć choć raz nie mówiąc już codziennie i jeszcze przewlekły ból nie jest niczym niezwykłym. The Chronic Pain Association szacuje, że 50 milionów Amerykanów znosić bólu przewlekłego na codzień. Czy cierpi na fibromialgię stawów lub Sports Injury, ból z odpowiedzią zapalną nas znajdzie i może uczynić życie nieszczęśliwy. Biorąc leki przeciwzapalne pierwszym obrony przed ostrym lub przewlekłym bólu. Badania wykazują, jeśli chcesz, aby dodać jeszcze więcej ulgę objawy bólu można dokonać pewnych drobnych zmian do swojej diety.

Pokarmy, które mają największy wpływ na proces zapalny są tłuszcze. Przeważające omega-6, kwasy tłuszczowe obecne w amerykańskiej diecie sprzyjają zapalenie gdy kwasy tłuszczowe omega-3 przyczyniają się do hamowania procesu zapalnego. Omega-6 do omega-3 w stosunku zachodniej diecie duża 16: 1.8 prowadzi niektórych badaczy powiedzieć typowej zachodniej diecie jest dieta prozapalnych. Nic dziwnego, że jesteśmy w takim bólu! Mimo, że omega-6 kwasy tłuszczowe są dla nas dobre i potrzebne w diecie, jemy zbyt wielu z nich, a nie jeść wystarczająco dużo zdrowia, promowanie omega-3 jest. Kwasy tłuszczowe omega-6 znajdują się w wołowina, wieprzowina, kurczak, całych produktów mlecznych mleko, żółtka, olejów roślinnych i nasion, i pakowane wygodę foods- wszystkich zszywek amerykańskiej diety. Ból zmniejszenia Omega-3 kwasy tłuszczowe znajdują się w zimnej wodzie ryb (łosoś, makrela, halibut, i tuńczyka), nasiona lnu mielony, olej rzepakowy i orzechami.

Jest jeszcze jeden kwas tłuszczowy rzucać w mix i to jest omega-9. Nie tak dużo dbałością coraz kwasu tłuszczowego, ale tak samo ważne, aby wiedzieć. Te kwasy tłuszczowe są również zaangażowane w proces zapalny zakazujące przynosząc ulgę swoich chorych. Omega-9 są stosowane w oliwie z oliwek, awokado, pekan, migdały, orzeszki ziemne, orzechy nerkowca, olej sezamowy, pistacjami i orzechami macadamia.
Artykuł dzięki: